Aquestes són algunes de les dades que han fet que el llançament de la marca Platinum hagi estat tot un èxit:

• Al 2014 es van vendre prop de 100.000 tiquets Platinum aconseguint un increment de més de 7 milions d'euros per sobre del preu base.

• U2 a Barcelona.
L'import més alt pagat per un tiquet va ser 790 €. Multiplicant per 5 el seu preu base. 96 entrades venudes a una mitjana de 450 €, gairebé triplicant el seu valor.

• Maroon 5 a Barcelona.
L'import més alt pagat per un tiquet va ser 600 €. Multiplicant gairebé per 10 vegades el seu preu base. 173 entrades venudes a una mitjana de 142 €, més del doble del seu valor.

 

Les entrades Platinum possibiliten l'opció d'habilitar un preu dinàmic en funció de l'oferta i demanda. El seu ús és especialment important en esdeveniments de gran demanda o amb un segment de fans molt concret en els quals s'activen entrades especials de primeres files o àrees reservades.

More news

15/10/15

Manolo García. Gira en exclusiva

Després de la seva última gira en teatres, Manolo García torna als grans escenaris del territori nacional a partir de la propera primavera.

13/10/15

Muse. Èxit de vendes

Tal com informa Live Nation, les entrades pels dos concerts de Muse es van esgotar en tan sols dues hores.